preskoči na sadržaj

Osnovna škola Đure Prejca Desinić

 > Naslovnica
Vijesti

Izvješće s mobilnosti učiteljice engleskog jezika

Autor: Mirjana Slovenec, 30. 11. 2018.

Anita Padovan, učiteljica engleskog jezika u Osnovnoj školi Đure Prejca Desinić bila je na stručnom usavršavanju u Londonu od 12. do 16. studenog 2018.godine. Stručno usavršavanje organizirano je u sklopu projekta „Škola za život: tehnologija, komunikacija, inovacija“ unutar Erasmus+ programa Europske unije.

Učiteljica A. Padovan prisustvovala je tečaju škole Language Link London pod nazivom Creative Methodology for Teachersof English as a ForeignLanguage u trajanju od 5 dana, odnosno 25 sati.

 

 

Tečaj je doveo na jedno mjesto 15 učitelja iz 11 zemalja Europe i svijeta, tj. učitelje iz Hrvatske, Velike Britanije, Njemačke, Italije, Portugala, Latvije, Litve, Danske, Finske, Norveške i Sjedinjenih Američkih Država. Svi oni okupili su se da bi produbili svoje znanje o aktualnim metodologijama u podučavanju stranog jezika, inovativnim načinima podučavanja književnosti u sklopu jezika te razmijenili primjere dobre prakse iz vlastitog nastavničkog iskustva.

Tečaj je bio koncipiran u obliku kombinacije predavanja, radionica, praktičnog rada te oglednih sati. Učitelji su se tako pobliže upoznali s pojmom kreativnog učitelja te dobili savjete kako malo uzdrmati stvari u vlastitoj učionici da bi razbili monotoniju i stvorili dinamičnu atmosferu učenja u razredu. Jedan dan bio je posvećen TBL (task-basedlearning) metodi, gdje je naglasak na tome da učenici kroz radne zadatke i rasprave sami dođu do ciljnog jezika. U sklopu toga predavači su održali ogledni sat gdje su učitelji glumili učenike i sami isprobali kako je biti na učeničkoj strani takve metode. Naposljetku su i sami učitelji dobili priliku kreirati nastavni sat koristeći tu metodu te ga prezentirati ostalim učiteljima.

Sredinom tjedna, učitelji su imali priliku posjetiti dvije škole. Prva škola, SouthfieldsAcademy, obuhvaća osnovnu i srednju školu te je poznata po svom centru za učenike s oštećenjem sluha gdje se aktivno radi na inkluziji učenika u redovitu nastavu te opremanjem učenika i učitelja potrebnom tehnologijom za lakše praćenje nastave. Učitelji su poslušali predavanje o specifičnostima podučavanja učenika s oštećenjem sluha, načinima prilagodbe nastave takvim učenicima te vrlo korisnoj SmiLE terapiji kojom se učenike priprema za odrasli život. Druga škola, LindonLodge, posebna je škola za djecu s posebnim potrebama, pogotovo onu djecu koja imaju oštećenje vida ili jako visoku razinu invalidnosti.

Učitelji su se uhvatili u koštac i s načinima podučavanja izgovora u stranom jeziku, kao i inovativnim načinima podučavanja književnosti. Predstavljena im je DOGME metoda, o kojoj su čuli teoretsku pozadinu, a zatim pogledali ogledni sat. Dotakli su se i NLP metode (Neuro-linguisticProgramming), čije komponente učitelji većinom i koriste u svom svakodnevnom radu.

Sve u svemu, tečaj je bio vrlo koristan na više načina, od davanja novih ideja za aktivnosti u podučavanju stranog jezika do inspiriranja sudionika na sagledavanje sebe kao učitelja iz druge perspektive. Teoretski dio bio je dobro potkrepljen primjerima, dok su se u praktičnom dijelu učitelji mogli sami okušati u većini obrađenih metoda. Možda najkorisniji dio tečaja bila je sama grupa, tj. komunikacija s kolegama iz drugih zemalja, usporedba obrazovnih sustava, položaja učitelja u društvu te postavljanje temelja za daljnje suradnje, bilo na KA2 projektima, bilo na razmjenama učitelja i međuškolskim kolaboracijama. Stručni predavači i motivirani sudionici stvorili su odlično ozračje za stvaranje profesionalnih veza te pridonijeli tome da tjedan proleti u trenu. Učiteljica A. Padovan vratila se sa svoje mobilnosti puna dojmova i motivacije da što prije primijeni naučeno u vlastitoj učionici.




Vijesti

Izvješće s mobilnosti učiteljice engleskog jezika

Autor: Mirjana Slovenec, 30. 11. 2018.

Anita Padovan, učiteljica engleskog jezika u Osnovnoj školi Đure Prejca Desinić bila je na stručnom usavršavanju u Londonu od 12. do 16. studenog 2018.godine. Stručno usavršavanje organizirano je u sklopu projekta „Škola za život: tehnologija, komunikacija, inovacija“ unutar Erasmus+ programa Europske unije.

Učiteljica A. Padovan prisustvovala je tečaju škole Language Link London pod nazivom Creative Methodology for Teachersof English as a ForeignLanguage u trajanju od 5 dana, odnosno 25 sati.

 

 

Tečaj je doveo na jedno mjesto 15 učitelja iz 11 zemalja Europe i svijeta, tj. učitelje iz Hrvatske, Velike Britanije, Njemačke, Italije, Portugala, Latvije, Litve, Danske, Finske, Norveške i Sjedinjenih Američkih Država. Svi oni okupili su se da bi produbili svoje znanje o aktualnim metodologijama u podučavanju stranog jezika, inovativnim načinima podučavanja književnosti u sklopu jezika te razmijenili primjere dobre prakse iz vlastitog nastavničkog iskustva.

Tečaj je bio koncipiran u obliku kombinacije predavanja, radionica, praktičnog rada te oglednih sati. Učitelji su se tako pobliže upoznali s pojmom kreativnog učitelja te dobili savjete kako malo uzdrmati stvari u vlastitoj učionici da bi razbili monotoniju i stvorili dinamičnu atmosferu učenja u razredu. Jedan dan bio je posvećen TBL (task-basedlearning) metodi, gdje je naglasak na tome da učenici kroz radne zadatke i rasprave sami dođu do ciljnog jezika. U sklopu toga predavači su održali ogledni sat gdje su učitelji glumili učenike i sami isprobali kako je biti na učeničkoj strani takve metode. Naposljetku su i sami učitelji dobili priliku kreirati nastavni sat koristeći tu metodu te ga prezentirati ostalim učiteljima.

Sredinom tjedna, učitelji su imali priliku posjetiti dvije škole. Prva škola, SouthfieldsAcademy, obuhvaća osnovnu i srednju školu te je poznata po svom centru za učenike s oštećenjem sluha gdje se aktivno radi na inkluziji učenika u redovitu nastavu te opremanjem učenika i učitelja potrebnom tehnologijom za lakše praćenje nastave. Učitelji su poslušali predavanje o specifičnostima podučavanja učenika s oštećenjem sluha, načinima prilagodbe nastave takvim učenicima te vrlo korisnoj SmiLE terapiji kojom se učenike priprema za odrasli život. Druga škola, LindonLodge, posebna je škola za djecu s posebnim potrebama, pogotovo onu djecu koja imaju oštećenje vida ili jako visoku razinu invalidnosti.

Učitelji su se uhvatili u koštac i s načinima podučavanja izgovora u stranom jeziku, kao i inovativnim načinima podučavanja književnosti. Predstavljena im je DOGME metoda, o kojoj su čuli teoretsku pozadinu, a zatim pogledali ogledni sat. Dotakli su se i NLP metode (Neuro-linguisticProgramming), čije komponente učitelji većinom i koriste u svom svakodnevnom radu.

Sve u svemu, tečaj je bio vrlo koristan na više načina, od davanja novih ideja za aktivnosti u podučavanju stranog jezika do inspiriranja sudionika na sagledavanje sebe kao učitelja iz druge perspektive. Teoretski dio bio je dobro potkrepljen primjerima, dok su se u praktičnom dijelu učitelji mogli sami okušati u većini obrađenih metoda. Možda najkorisniji dio tečaja bila je sama grupa, tj. komunikacija s kolegama iz drugih zemalja, usporedba obrazovnih sustava, položaja učitelja u društvu te postavljanje temelja za daljnje suradnje, bilo na KA2 projektima, bilo na razmjenama učitelja i međuškolskim kolaboracijama. Stručni predavači i motivirani sudionici stvorili su odlično ozračje za stvaranje profesionalnih veza te pridonijeli tome da tjedan proleti u trenu. Učiteljica A. Padovan vratila se sa svoje mobilnosti puna dojmova i motivacije da što prije primijeni naučeno u vlastitoj učionici.




Vijesti

Izvješće s mobilnosti učiteljice engleskog jezika

Autor: Mirjana Slovenec, 30. 11. 2018.

Anita Padovan, učiteljica engleskog jezika u Osnovnoj školi Đure Prejca Desinić bila je na stručnom usavršavanju u Londonu od 12. do 16. studenog 2018.godine. Stručno usavršavanje organizirano je u sklopu projekta „Škola za život: tehnologija, komunikacija, inovacija“ unutar Erasmus+ programa Europske unije.

Učiteljica A. Padovan prisustvovala je tečaju škole Language Link London pod nazivom Creative Methodology for Teachersof English as a ForeignLanguage u trajanju od 5 dana, odnosno 25 sati.

 

 

Tečaj je doveo na jedno mjesto 15 učitelja iz 11 zemalja Europe i svijeta, tj. učitelje iz Hrvatske, Velike Britanije, Njemačke, Italije, Portugala, Latvije, Litve, Danske, Finske, Norveške i Sjedinjenih Američkih Država. Svi oni okupili su se da bi produbili svoje znanje o aktualnim metodologijama u podučavanju stranog jezika, inovativnim načinima podučavanja književnosti u sklopu jezika te razmijenili primjere dobre prakse iz vlastitog nastavničkog iskustva.

Tečaj je bio koncipiran u obliku kombinacije predavanja, radionica, praktičnog rada te oglednih sati. Učitelji su se tako pobliže upoznali s pojmom kreativnog učitelja te dobili savjete kako malo uzdrmati stvari u vlastitoj učionici da bi razbili monotoniju i stvorili dinamičnu atmosferu učenja u razredu. Jedan dan bio je posvećen TBL (task-basedlearning) metodi, gdje je naglasak na tome da učenici kroz radne zadatke i rasprave sami dođu do ciljnog jezika. U sklopu toga predavači su održali ogledni sat gdje su učitelji glumili učenike i sami isprobali kako je biti na učeničkoj strani takve metode. Naposljetku su i sami učitelji dobili priliku kreirati nastavni sat koristeći tu metodu te ga prezentirati ostalim učiteljima.

Sredinom tjedna, učitelji su imali priliku posjetiti dvije škole. Prva škola, SouthfieldsAcademy, obuhvaća osnovnu i srednju školu te je poznata po svom centru za učenike s oštećenjem sluha gdje se aktivno radi na inkluziji učenika u redovitu nastavu te opremanjem učenika i učitelja potrebnom tehnologijom za lakše praćenje nastave. Učitelji su poslušali predavanje o specifičnostima podučavanja učenika s oštećenjem sluha, načinima prilagodbe nastave takvim učenicima te vrlo korisnoj SmiLE terapiji kojom se učenike priprema za odrasli život. Druga škola, LindonLodge, posebna je škola za djecu s posebnim potrebama, pogotovo onu djecu koja imaju oštećenje vida ili jako visoku razinu invalidnosti.

Učitelji su se uhvatili u koštac i s načinima podučavanja izgovora u stranom jeziku, kao i inovativnim načinima podučavanja književnosti. Predstavljena im je DOGME metoda, o kojoj su čuli teoretsku pozadinu, a zatim pogledali ogledni sat. Dotakli su se i NLP metode (Neuro-linguisticProgramming), čije komponente učitelji većinom i koriste u svom svakodnevnom radu.

Sve u svemu, tečaj je bio vrlo koristan na više načina, od davanja novih ideja za aktivnosti u podučavanju stranog jezika do inspiriranja sudionika na sagledavanje sebe kao učitelja iz druge perspektive. Teoretski dio bio je dobro potkrepljen primjerima, dok su se u praktičnom dijelu učitelji mogli sami okušati u većini obrađenih metoda. Možda najkorisniji dio tečaja bila je sama grupa, tj. komunikacija s kolegama iz drugih zemalja, usporedba obrazovnih sustava, položaja učitelja u društvu te postavljanje temelja za daljnje suradnje, bilo na KA2 projektima, bilo na razmjenama učitelja i međuškolskim kolaboracijama. Stručni predavači i motivirani sudionici stvorili su odlično ozračje za stvaranje profesionalnih veza te pridonijeli tome da tjedan proleti u trenu. Učiteljica A. Padovan vratila se sa svoje mobilnosti puna dojmova i motivacije da što prije primijeni naučeno u vlastitoj učionici.




Vijesti

Izvješće s mobilnosti učiteljice engleskog jezika

Autor: Mirjana Slovenec, 30. 11. 2018.

Anita Padovan, učiteljica engleskog jezika u Osnovnoj školi Đure Prejca Desinić bila je na stručnom usavršavanju u Londonu od 12. do 16. studenog 2018.godine. Stručno usavršavanje organizirano je u sklopu projekta „Škola za život: tehnologija, komunikacija, inovacija“ unutar Erasmus+ programa Europske unije.

Učiteljica A. Padovan prisustvovala je tečaju škole Language Link London pod nazivom Creative Methodology for Teachersof English as a ForeignLanguage u trajanju od 5 dana, odnosno 25 sati.

 

 

Tečaj je doveo na jedno mjesto 15 učitelja iz 11 zemalja Europe i svijeta, tj. učitelje iz Hrvatske, Velike Britanije, Njemačke, Italije, Portugala, Latvije, Litve, Danske, Finske, Norveške i Sjedinjenih Američkih Država. Svi oni okupili su se da bi produbili svoje znanje o aktualnim metodologijama u podučavanju stranog jezika, inovativnim načinima podučavanja književnosti u sklopu jezika te razmijenili primjere dobre prakse iz vlastitog nastavničkog iskustva.

Tečaj je bio koncipiran u obliku kombinacije predavanja, radionica, praktičnog rada te oglednih sati. Učitelji su se tako pobliže upoznali s pojmom kreativnog učitelja te dobili savjete kako malo uzdrmati stvari u vlastitoj učionici da bi razbili monotoniju i stvorili dinamičnu atmosferu učenja u razredu. Jedan dan bio je posvećen TBL (task-basedlearning) metodi, gdje je naglasak na tome da učenici kroz radne zadatke i rasprave sami dođu do ciljnog jezika. U sklopu toga predavači su održali ogledni sat gdje su učitelji glumili učenike i sami isprobali kako je biti na učeničkoj strani takve metode. Naposljetku su i sami učitelji dobili priliku kreirati nastavni sat koristeći tu metodu te ga prezentirati ostalim učiteljima.

Sredinom tjedna, učitelji su imali priliku posjetiti dvije škole. Prva škola, SouthfieldsAcademy, obuhvaća osnovnu i srednju školu te je poznata po svom centru za učenike s oštećenjem sluha gdje se aktivno radi na inkluziji učenika u redovitu nastavu te opremanjem učenika i učitelja potrebnom tehnologijom za lakše praćenje nastave. Učitelji su poslušali predavanje o specifičnostima podučavanja učenika s oštećenjem sluha, načinima prilagodbe nastave takvim učenicima te vrlo korisnoj SmiLE terapiji kojom se učenike priprema za odrasli život. Druga škola, LindonLodge, posebna je škola za djecu s posebnim potrebama, pogotovo onu djecu koja imaju oštećenje vida ili jako visoku razinu invalidnosti.

Učitelji su se uhvatili u koštac i s načinima podučavanja izgovora u stranom jeziku, kao i inovativnim načinima podučavanja književnosti. Predstavljena im je DOGME metoda, o kojoj su čuli teoretsku pozadinu, a zatim pogledali ogledni sat. Dotakli su se i NLP metode (Neuro-linguisticProgramming), čije komponente učitelji većinom i koriste u svom svakodnevnom radu.

Sve u svemu, tečaj je bio vrlo koristan na više načina, od davanja novih ideja za aktivnosti u podučavanju stranog jezika do inspiriranja sudionika na sagledavanje sebe kao učitelja iz druge perspektive. Teoretski dio bio je dobro potkrepljen primjerima, dok su se u praktičnom dijelu učitelji mogli sami okušati u većini obrađenih metoda. Možda najkorisniji dio tečaja bila je sama grupa, tj. komunikacija s kolegama iz drugih zemalja, usporedba obrazovnih sustava, položaja učitelja u društvu te postavljanje temelja za daljnje suradnje, bilo na KA2 projektima, bilo na razmjenama učitelja i međuškolskim kolaboracijama. Stručni predavači i motivirani sudionici stvorili su odlično ozračje za stvaranje profesionalnih veza te pridonijeli tome da tjedan proleti u trenu. Učiteljica A. Padovan vratila se sa svoje mobilnosti puna dojmova i motivacije da što prije primijeni naučeno u vlastitoj učionici.




Vijesti

Izvješće s mobilnosti učiteljice engleskog jezika

Autor: Mirjana Slovenec, 30. 11. 2018.

Anita Padovan, učiteljica engleskog jezika u Osnovnoj školi Đure Prejca Desinić bila je na stručnom usavršavanju u Londonu od 12. do 16. studenog 2018.godine. Stručno usavršavanje organizirano je u sklopu projekta „Škola za život: tehnologija, komunikacija, inovacija“ unutar Erasmus+ programa Europske unije.

Učiteljica A. Padovan prisustvovala je tečaju škole Language Link London pod nazivom Creative Methodology for Teachersof English as a ForeignLanguage u trajanju od 5 dana, odnosno 25 sati.

 

 

Tečaj je doveo na jedno mjesto 15 učitelja iz 11 zemalja Europe i svijeta, tj. učitelje iz Hrvatske, Velike Britanije, Njemačke, Italije, Portugala, Latvije, Litve, Danske, Finske, Norveške i Sjedinjenih Američkih Država. Svi oni okupili su se da bi produbili svoje znanje o aktualnim metodologijama u podučavanju stranog jezika, inovativnim načinima podučavanja književnosti u sklopu jezika te razmijenili primjere dobre prakse iz vlastitog nastavničkog iskustva.

Tečaj je bio koncipiran u obliku kombinacije predavanja, radionica, praktičnog rada te oglednih sati. Učitelji su se tako pobliže upoznali s pojmom kreativnog učitelja te dobili savjete kako malo uzdrmati stvari u vlastitoj učionici da bi razbili monotoniju i stvorili dinamičnu atmosferu učenja u razredu. Jedan dan bio je posvećen TBL (task-basedlearning) metodi, gdje je naglasak na tome da učenici kroz radne zadatke i rasprave sami dođu do ciljnog jezika. U sklopu toga predavači su održali ogledni sat gdje su učitelji glumili učenike i sami isprobali kako je biti na učeničkoj strani takve metode. Naposljetku su i sami učitelji dobili priliku kreirati nastavni sat koristeći tu metodu te ga prezentirati ostalim učiteljima.

Sredinom tjedna, učitelji su imali priliku posjetiti dvije škole. Prva škola, SouthfieldsAcademy, obuhvaća osnovnu i srednju školu te je poznata po svom centru za učenike s oštećenjem sluha gdje se aktivno radi na inkluziji učenika u redovitu nastavu te opremanjem učenika i učitelja potrebnom tehnologijom za lakše praćenje nastave. Učitelji su poslušali predavanje o specifičnostima podučavanja učenika s oštećenjem sluha, načinima prilagodbe nastave takvim učenicima te vrlo korisnoj SmiLE terapiji kojom se učenike priprema za odrasli život. Druga škola, LindonLodge, posebna je škola za djecu s posebnim potrebama, pogotovo onu djecu koja imaju oštećenje vida ili jako visoku razinu invalidnosti.

Učitelji su se uhvatili u koštac i s načinima podučavanja izgovora u stranom jeziku, kao i inovativnim načinima podučavanja književnosti. Predstavljena im je DOGME metoda, o kojoj su čuli teoretsku pozadinu, a zatim pogledali ogledni sat. Dotakli su se i NLP metode (Neuro-linguisticProgramming), čije komponente učitelji većinom i koriste u svom svakodnevnom radu.

Sve u svemu, tečaj je bio vrlo koristan na više načina, od davanja novih ideja za aktivnosti u podučavanju stranog jezika do inspiriranja sudionika na sagledavanje sebe kao učitelja iz druge perspektive. Teoretski dio bio je dobro potkrepljen primjerima, dok su se u praktičnom dijelu učitelji mogli sami okušati u većini obrađenih metoda. Možda najkorisniji dio tečaja bila je sama grupa, tj. komunikacija s kolegama iz drugih zemalja, usporedba obrazovnih sustava, položaja učitelja u društvu te postavljanje temelja za daljnje suradnje, bilo na KA2 projektima, bilo na razmjenama učitelja i međuškolskim kolaboracijama. Stručni predavači i motivirani sudionici stvorili su odlično ozračje za stvaranje profesionalnih veza te pridonijeli tome da tjedan proleti u trenu. Učiteljica A. Padovan vratila se sa svoje mobilnosti puna dojmova i motivacije da što prije primijeni naučeno u vlastitoj učionici.




Tražilica
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Vremenska prognoza
Brojač posjeta
CMS za škole logo
Osnovna škola Đure Prejca Desinić / Ratkajeva 8, HR-49216 Desinić / os-djure-prejca-desinic.skole.hr / ured@os-djure-prejca-desinic.skole.hr
preskoči na navigaciju