preskoči na sadržaj

Osnovna škola Đure Prejca Desinić

 > Naslovnica
Vijesti

Erasmus+ - stručno usavršavanje učiteljice Mirele Levačić Cvok u Plymouthu

Autor: Mirjana Slovenec, 21. 1. 2019.

Učiteljica prirode i biologije Mirela Levačić Cvok bila je na stručnom usavršavanju u Plymouthu, Ujedinjeno Kraljevstvo, od 21.studenog do 1.prosinca 2018. godine. Stručno usavršavanje organizirano je u sklopu projekta „Škola za život: tehnologija, komunikacija, inovacija“ unutar Erasmus+ programa Europske unije.
Naša učiteljica pohađala je tečaj "Learning in the Natural Environment" u trajanju od 10 dana.Uz našu učiteljicu, na tečaju je sudjelovalo i 10 učitelja iz Belgije. Cilj tečaja bio je proširiti znanje o poučavanju izvan učionice učeći iz najbolje prakse škola Ujedinjenog Kraljevstva. 
U ostvarivanju cilja tečaja koristile su se kombinacije različitih metoda: predavanja, prezentacije, debate, rad u skupinama, rad u parovima te praktične aktivnosti u prirodi. Obilazeći različita područja u samom gradu i okolici, sudionici su usvojili nove načine učenja u prirodnom okolišu, što ih je inspiriralo i potaknulo na uvođenje učenja izvan učionice u svoju učiteljsku praksu. Kroz suradničko učenje povećali su samopouzdanje i kreativnost. Radom u skupini, sudionici su imali pravi profesionalni izazov- priliku organizirati sat izvan učionice predajući učenicima u dobi od 9 do 11 godina na engleskom jeziku.
Nadalje, sudionici su se upoznali s obrazovnim sustavom Ujedinjenog Kraljevstva kroz predavanja, u samoj praksi kroz posjete nekoliko osnovnih i srednjih škola u Plymouthu (Oakwood Primary School, Creative Arts School, Marine Academy Primary, Marine Academy Secondary School). Također, sudionici su razmijenili iskustva iz svojih škola. Osim škola, posjetili su i National Aquarium i doznali na koji način se organiziraju radionice za djecu. Djeca nemaju klasičan obilazak akvarija već ondje imaju radionice u posebno prilagođenim prostorima gdje izvode pokuse i istražuju.
Osim obrazovnog sustava, sudionici su naučili o prednostima nastave izvan učionice: da dobro utječe na psihički i tjelesni razvoj, učenici imaju priliku za izgradnju samopouzdanja kroz svoja izlaganja, ideje i spretnost, motivira učenike na učenje, potiče toleranciju, a rad u skupinama poboljšava samokontrolu i ponašanje.
Zaključno, tečaj je bio vrlo koristan - neprocjenjiva prilika uvida u obrazovni sustav Ujedinjenog Kraljevstva čime se kvalitetnije mogu procijeniti prednosti i manjkavosti našeg sustava te primjeniti naučeno u praksi.




Vijesti

Erasmus+ - stručno usavršavanje učiteljice Mirele Levačić Cvok u Plymouthu

Autor: Mirjana Slovenec, 21. 1. 2019.

Učiteljica prirode i biologije Mirela Levačić Cvok bila je na stručnom usavršavanju u Plymouthu, Ujedinjeno Kraljevstvo, od 21.studenog do 1.prosinca 2018. godine. Stručno usavršavanje organizirano je u sklopu projekta „Škola za život: tehnologija, komunikacija, inovacija“ unutar Erasmus+ programa Europske unije.
Naša učiteljica pohađala je tečaj "Learning in the Natural Environment" u trajanju od 10 dana.Uz našu učiteljicu, na tečaju je sudjelovalo i 10 učitelja iz Belgije. Cilj tečaja bio je proširiti znanje o poučavanju izvan učionice učeći iz najbolje prakse škola Ujedinjenog Kraljevstva. 
U ostvarivanju cilja tečaja koristile su se kombinacije različitih metoda: predavanja, prezentacije, debate, rad u skupinama, rad u parovima te praktične aktivnosti u prirodi. Obilazeći različita područja u samom gradu i okolici, sudionici su usvojili nove načine učenja u prirodnom okolišu, što ih je inspiriralo i potaknulo na uvođenje učenja izvan učionice u svoju učiteljsku praksu. Kroz suradničko učenje povećali su samopouzdanje i kreativnost. Radom u skupini, sudionici su imali pravi profesionalni izazov- priliku organizirati sat izvan učionice predajući učenicima u dobi od 9 do 11 godina na engleskom jeziku.
Nadalje, sudionici su se upoznali s obrazovnim sustavom Ujedinjenog Kraljevstva kroz predavanja, u samoj praksi kroz posjete nekoliko osnovnih i srednjih škola u Plymouthu (Oakwood Primary School, Creative Arts School, Marine Academy Primary, Marine Academy Secondary School). Također, sudionici su razmijenili iskustva iz svojih škola. Osim škola, posjetili su i National Aquarium i doznali na koji način se organiziraju radionice za djecu. Djeca nemaju klasičan obilazak akvarija već ondje imaju radionice u posebno prilagođenim prostorima gdje izvode pokuse i istražuju.
Osim obrazovnog sustava, sudionici su naučili o prednostima nastave izvan učionice: da dobro utječe na psihički i tjelesni razvoj, učenici imaju priliku za izgradnju samopouzdanja kroz svoja izlaganja, ideje i spretnost, motivira učenike na učenje, potiče toleranciju, a rad u skupinama poboljšava samokontrolu i ponašanje.
Zaključno, tečaj je bio vrlo koristan - neprocjenjiva prilika uvida u obrazovni sustav Ujedinjenog Kraljevstva čime se kvalitetnije mogu procijeniti prednosti i manjkavosti našeg sustava te primjeniti naučeno u praksi.




Vijesti

Erasmus+ - stručno usavršavanje učiteljice Mirele Levačić Cvok u Plymouthu

Autor: Mirjana Slovenec, 21. 1. 2019.

Učiteljica prirode i biologije Mirela Levačić Cvok bila je na stručnom usavršavanju u Plymouthu, Ujedinjeno Kraljevstvo, od 21.studenog do 1.prosinca 2018. godine. Stručno usavršavanje organizirano je u sklopu projekta „Škola za život: tehnologija, komunikacija, inovacija“ unutar Erasmus+ programa Europske unije.
Naša učiteljica pohađala je tečaj "Learning in the Natural Environment" u trajanju od 10 dana.Uz našu učiteljicu, na tečaju je sudjelovalo i 10 učitelja iz Belgije. Cilj tečaja bio je proširiti znanje o poučavanju izvan učionice učeći iz najbolje prakse škola Ujedinjenog Kraljevstva. 
U ostvarivanju cilja tečaja koristile su se kombinacije različitih metoda: predavanja, prezentacije, debate, rad u skupinama, rad u parovima te praktične aktivnosti u prirodi. Obilazeći različita područja u samom gradu i okolici, sudionici su usvojili nove načine učenja u prirodnom okolišu, što ih je inspiriralo i potaknulo na uvođenje učenja izvan učionice u svoju učiteljsku praksu. Kroz suradničko učenje povećali su samopouzdanje i kreativnost. Radom u skupini, sudionici su imali pravi profesionalni izazov- priliku organizirati sat izvan učionice predajući učenicima u dobi od 9 do 11 godina na engleskom jeziku.
Nadalje, sudionici su se upoznali s obrazovnim sustavom Ujedinjenog Kraljevstva kroz predavanja, u samoj praksi kroz posjete nekoliko osnovnih i srednjih škola u Plymouthu (Oakwood Primary School, Creative Arts School, Marine Academy Primary, Marine Academy Secondary School). Također, sudionici su razmijenili iskustva iz svojih škola. Osim škola, posjetili su i National Aquarium i doznali na koji način se organiziraju radionice za djecu. Djeca nemaju klasičan obilazak akvarija već ondje imaju radionice u posebno prilagođenim prostorima gdje izvode pokuse i istražuju.
Osim obrazovnog sustava, sudionici su naučili o prednostima nastave izvan učionice: da dobro utječe na psihički i tjelesni razvoj, učenici imaju priliku za izgradnju samopouzdanja kroz svoja izlaganja, ideje i spretnost, motivira učenike na učenje, potiče toleranciju, a rad u skupinama poboljšava samokontrolu i ponašanje.
Zaključno, tečaj je bio vrlo koristan - neprocjenjiva prilika uvida u obrazovni sustav Ujedinjenog Kraljevstva čime se kvalitetnije mogu procijeniti prednosti i manjkavosti našeg sustava te primjeniti naučeno u praksi.




Vijesti

Erasmus+ - stručno usavršavanje učiteljice Mirele Levačić Cvok u Plymouthu

Autor: Mirjana Slovenec, 21. 1. 2019.

Učiteljica prirode i biologije Mirela Levačić Cvok bila je na stručnom usavršavanju u Plymouthu, Ujedinjeno Kraljevstvo, od 21.studenog do 1.prosinca 2018. godine. Stručno usavršavanje organizirano je u sklopu projekta „Škola za život: tehnologija, komunikacija, inovacija“ unutar Erasmus+ programa Europske unije.
Naša učiteljica pohađala je tečaj "Learning in the Natural Environment" u trajanju od 10 dana.Uz našu učiteljicu, na tečaju je sudjelovalo i 10 učitelja iz Belgije. Cilj tečaja bio je proširiti znanje o poučavanju izvan učionice učeći iz najbolje prakse škola Ujedinjenog Kraljevstva. 
U ostvarivanju cilja tečaja koristile su se kombinacije različitih metoda: predavanja, prezentacije, debate, rad u skupinama, rad u parovima te praktične aktivnosti u prirodi. Obilazeći različita područja u samom gradu i okolici, sudionici su usvojili nove načine učenja u prirodnom okolišu, što ih je inspiriralo i potaknulo na uvođenje učenja izvan učionice u svoju učiteljsku praksu. Kroz suradničko učenje povećali su samopouzdanje i kreativnost. Radom u skupini, sudionici su imali pravi profesionalni izazov- priliku organizirati sat izvan učionice predajući učenicima u dobi od 9 do 11 godina na engleskom jeziku.
Nadalje, sudionici su se upoznali s obrazovnim sustavom Ujedinjenog Kraljevstva kroz predavanja, u samoj praksi kroz posjete nekoliko osnovnih i srednjih škola u Plymouthu (Oakwood Primary School, Creative Arts School, Marine Academy Primary, Marine Academy Secondary School). Također, sudionici su razmijenili iskustva iz svojih škola. Osim škola, posjetili su i National Aquarium i doznali na koji način se organiziraju radionice za djecu. Djeca nemaju klasičan obilazak akvarija već ondje imaju radionice u posebno prilagođenim prostorima gdje izvode pokuse i istražuju.
Osim obrazovnog sustava, sudionici su naučili o prednostima nastave izvan učionice: da dobro utječe na psihički i tjelesni razvoj, učenici imaju priliku za izgradnju samopouzdanja kroz svoja izlaganja, ideje i spretnost, motivira učenike na učenje, potiče toleranciju, a rad u skupinama poboljšava samokontrolu i ponašanje.
Zaključno, tečaj je bio vrlo koristan - neprocjenjiva prilika uvida u obrazovni sustav Ujedinjenog Kraljevstva čime se kvalitetnije mogu procijeniti prednosti i manjkavosti našeg sustava te primjeniti naučeno u praksi.




Vijesti

Erasmus+ - stručno usavršavanje učiteljice Mirele Levačić Cvok u Plymouthu

Autor: Mirjana Slovenec, 21. 1. 2019.

Učiteljica prirode i biologije Mirela Levačić Cvok bila je na stručnom usavršavanju u Plymouthu, Ujedinjeno Kraljevstvo, od 21.studenog do 1.prosinca 2018. godine. Stručno usavršavanje organizirano je u sklopu projekta „Škola za život: tehnologija, komunikacija, inovacija“ unutar Erasmus+ programa Europske unije.
Naša učiteljica pohađala je tečaj "Learning in the Natural Environment" u trajanju od 10 dana.Uz našu učiteljicu, na tečaju je sudjelovalo i 10 učitelja iz Belgije. Cilj tečaja bio je proširiti znanje o poučavanju izvan učionice učeći iz najbolje prakse škola Ujedinjenog Kraljevstva. 
U ostvarivanju cilja tečaja koristile su se kombinacije različitih metoda: predavanja, prezentacije, debate, rad u skupinama, rad u parovima te praktične aktivnosti u prirodi. Obilazeći različita područja u samom gradu i okolici, sudionici su usvojili nove načine učenja u prirodnom okolišu, što ih je inspiriralo i potaknulo na uvođenje učenja izvan učionice u svoju učiteljsku praksu. Kroz suradničko učenje povećali su samopouzdanje i kreativnost. Radom u skupini, sudionici su imali pravi profesionalni izazov- priliku organizirati sat izvan učionice predajući učenicima u dobi od 9 do 11 godina na engleskom jeziku.
Nadalje, sudionici su se upoznali s obrazovnim sustavom Ujedinjenog Kraljevstva kroz predavanja, u samoj praksi kroz posjete nekoliko osnovnih i srednjih škola u Plymouthu (Oakwood Primary School, Creative Arts School, Marine Academy Primary, Marine Academy Secondary School). Također, sudionici su razmijenili iskustva iz svojih škola. Osim škola, posjetili su i National Aquarium i doznali na koji način se organiziraju radionice za djecu. Djeca nemaju klasičan obilazak akvarija već ondje imaju radionice u posebno prilagođenim prostorima gdje izvode pokuse i istražuju.
Osim obrazovnog sustava, sudionici su naučili o prednostima nastave izvan učionice: da dobro utječe na psihički i tjelesni razvoj, učenici imaju priliku za izgradnju samopouzdanja kroz svoja izlaganja, ideje i spretnost, motivira učenike na učenje, potiče toleranciju, a rad u skupinama poboljšava samokontrolu i ponašanje.
Zaključno, tečaj je bio vrlo koristan - neprocjenjiva prilika uvida u obrazovni sustav Ujedinjenog Kraljevstva čime se kvalitetnije mogu procijeniti prednosti i manjkavosti našeg sustava te primjeniti naučeno u praksi.




Tražilica
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Vremenska prognoza
Brojač posjeta
CMS za škole logo
Osnovna škola Đure Prejca Desinić / Ratkajeva 8, HR-49216 Desinić / os-djure-prejca-desinic.skole.hr / ured@os-djure-prejca-desinic.skole.hr
preskoči na navigaciju