Učenici 2.b su ovaj tjedan započeli radionicom Upoznajmo emocije. Cilj radionice je pomoći djeci prepoznati i imenovati osnovne emocije, razviti razumijevanje kako emocije utječu nas te naučiti tehnike izražavanja emocija na zdrav način. Na satu razrednika dobili su kartice sa emocijama te su glumili emociju prikazanu na kartici. Ostali su pogađali o kojoj je emociji riječ. Svaki put kad je netko pogodio, razgovarali smo o toj emociji (kada je osjećamo, što nam pomaže da je izrazimo). Zatim su na papirić pisali i crtali što ih podsjeća na tu emociju te podijelili svoja razmišljanja s grupom. Na kraju sata su pisali kako se trenutno osjećaju i papirić ubacili u kutiju emocija koja ostaje u razredu za daljnju upotrebu. U njoj će učenici moći anonimno dijeliti svoje osjećaje.
Na satu TZK nastavili smo s aktivnostima igrama Pokretna emocija i Emocionalni domino. u prvoj igri učiteljica je u krugu izgovarala ime emocije, a učenici su na svaku emociju odgovarali pokretom koji izražava tu emociju. Druga igra pomaže razumijevanju osjećaja i razvijanju socijalnih vještina, pamćenju kroz pokret. Učenici stoje u vrsti. Prvi učenik pokretom prikazuje jednu emociju, drugi učenik ponavlja taj pokret te odabire novu emociju i izvodi pokret kojim ju izražava. Treći ponavlja pokret drugoga te dodaje svoj pokret i tako redom.
Aktivnosti smo nastavili na satu likovne kulture. Učenici su predložili i odabrali boju za svaku pojedinu emociju. Izražavali su emocije bojom te izradili plakat Oblaci emocija. Plakat su dopunili riječima koje ih asociraju na određenu emociju i dopunjavat će ga izrazima, crtežima tijekom narednih aktivnosti.